torsdag 21 november 2013

DAG 123 KOPPAR "KARLA" UPPSALA-EKEBY KARLSKRONA 5223

Jag var en tur till Stockholm och passade på att besöka ett flertal myrorna-butiker. Stockholmsbutikerna var dock inte speciellt imponerande. Förutom att lokalerna var små och trånga var det mest skit och krimskrams kvar i butikerna, i alla fall i den mest centrala affären. Den bästa Myrorna var den som låg på Nortullsgatan och det var också där jag fann dessa koppar. Fem stycken kaffekoppar från Uppsala-Ekeby Karlskrona märkt med nummer 5223. Men jag tror de heter "Karla". De är lite större i modellen på gränsen till tekoppar. Jag älskar dem och de har fått bästa plats i köksskåpet. Väldigt go hallonröd färg på dekoren!! 175 kronor fick jag ge för kopparna.

Totalt inhandlat för sedan den 22 juli: 6788:-


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar