torsdag 5 december 2013

DAG 137 KOPP FLORA IMPORT

Så är dagen kommen då det varnas för den första snön att falla häromkring. Trist. Jag är ingen snöälskare så det får gärna vara snöfritt hela vintern! Det känns lite speciellt idag då snön ska komma eftersom jag började det här bloggprojektet i juli då det var varmt, soligt och den finaste sommaren på många år. Och nu är hösten passerad och vintern står på tur. I början kunde bloggens bilder tas utomhus stundtals. Nu är det enbart inomhusbilder och så kommer det att bli framöver. Kan inte annat än att drömma mig bort lite till våren. Till ljuset och värmen. 

Så till dagens fynd. Jag har tidigare skrivit om mina koppar "Flora import" när jag senast fann ett tillskott: http://365dagarloppis.blogspot.se/2013/07/dag-3-florakopp-och-fat-det-blev-en-tur.html
Nu har jag hittat en kopp till. Men denna gång enbart en kopp, då fatet saknades. Men för en krona fick den följa med hem. Fyndet gjordes på Bra & Begagnat i Hallsberg.

Totalt inhandlat för sedan den 22 juli: 7446:-


 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar