lördag 22 mars 2014

DAG 244 RÖRSTRAND TEKOPPAR

På Bra & Begagnat i Hallsberg fann jag dessa fina tekoppar från Rörstrand. De är ganska stora för att vara så gamla. När jag visade dem för Bengt på skypen sa han; "Fint, de kan du säkert sälja vidare". Tog det som en fin gest att han inte gillade dem :-) Så nu är de på väg till andra för att sprida lite glädje. Jag har ju dock en hel del porslin kvar sen innan så jag ska inte deppa över detta. Och sen kan det vara skönt att få en liten hint om att de där kopparna behöver du faktiskt inte ha.
De kostade i alla fall 125 kronor och jag hann ta några kaffestunder med dem, så jag är nöjd.

Vi kan väl också Hurra för 8-månadersdagen för denna blogg och detta projekt! Hurra! Hurra! Hurra!

Totalt inhandlat för sedan 22 juli 2013: 13189:-


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar