måndag 9 december 2013

DAG 141 TREARMADE LJUSSTAKAR

Jag tror att jag ska köra en temavecka här på bloggen med början idag. Och hör och häpna så överraskande att det blir med jultema. Föga överraskande med tanke på att det är december och att julen står för dörren. Men mer överraskande att det sker på min blogg. Men även om jag inte är herr jultomte själv så smyger det med en och annan julsak hem från loppisarna.  Och för att fylla veckan som kommer får jag ha mer fokus på julsakerna kommande besök.  

Så till dagens fynd. Trearmade ljusstakar finns det i hur många varianter som helst tycker jag mig se. Men jag föll för enbart röda utan mönster för enkelhetens skull. Jag fann fyra likadana ljusstakar för totalt 60 kr. Två av dem fann jag på Bra & Begagnat (Nasta) i Örebro. De andra fann jag på Bra & Begagnat i Hallsberg. Första bilden visar alla fyra ljusstakarna. Andra bilden visar hur det kommer att se ut framför spisen till jul.

Totalt inhandlat för sedan den 22 juli: 7667:-

 
 




2 kommentarer:

  1. Kul att du gillade dem :-) Ganska vackert när det blir rent och avskalat. Annars är ju julen mer extra allt med diverse julpynt.

    SvaraRadera