torsdag 22 augusti 2013

DAG 32 TEKOPPAR I BLÅTT GLAS REFFLADE

Idag firar vi 1-månaders för detta projekt. Det har gått ganska bra tycker jag. Det känns inte stressande alls utan det löper på ganska fint. Det var någon dag då uppdateringen blev kl. 23.59, men det var ju på rätt sida tolvslaget i alla fall. Med dagens fynd så har den totala kostnaden för inköpen denna månad hamnat på just under 1500 kr. Det är okej tycker jag när jag ser på alla de vackra ting som har kommit i min ägo.

Dagens vackra tekoppar fann jag på Myrorna i Örebro. Jag stressade in på lunchen, hade egentligen inte tid, men tänkte att jag kan väl ta en kortis-kik ändå. Och vad står där på vagnen som just rullar in med fler saker, jo dessa vackra tekoppar i blått. Jag har ingen aning om ifall de är från Ikea 2013 eller ursprungligen från 50-60-talet. De är omärkta. Om du har mer information får du gärna höra av dig. De 6 kopparna är refflade på utsidan och har läcker design. Jag funderar på om det ska vara fat till dem? Jag fick ge 10 kronor styck, så totalt 60 kr för kopparna.

Totalt inhandlat för sedan den 22 juli: 1464:-







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar