onsdag 24 juli 2013

DAG 3 Florakopp och fat

Det blev en tur till både Myrorna och Erikshjälpen i Örebro samt Bra och Begagnat i Hallsberg idag. Kul med varierat med folk. Alla människor verkar gå på loppis och secondhand dessa dagar. Det har blivit en folkrörelse. Mest folk var det på Erikshjälpen. Och när man åker så här på tre ställen efter varandra inser man vad priserna skiljer. Myrorna i Örebro har blivit oförskämt dyra. Stundtals har de traderapriser. Något jag verkligen tycker att de ska fundera på om det är rätt strategi?

Dagens fynd blir en kopp med fat i serien FLORA Import. Jag har två koppar och fat i denna serie innan så nu har jag tre. Serien togs fram genom Flora på något sätt har jag förstått. Jag har en smörask i serien som Bregottpaketet passar perfekt i. 12:- kostade koppen och fatet på Erikshjälpen i Örebro.

Totalt inhandlat för: 182:-





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar